domingo, 1 de junio de 2008

Adéu a totes i tots!

A l'última intervenció d'aquest curs m'agradaria destacar la gran importància d'aquesta assignatura.
Primer de tot, m'adono de tot el què he après: crear una pàgina web (googlepages), crear un blog i penjar videos (a través del codi embed i penjat al youtube) buscar informació, analitzar-la, aprendre sola, observar que tot allò que em après a utilitzar alguns mestres i professors ho utilitzen amb els alumnes, despertar un interès per començar a treballar professionalment i aplicar-ho per veure l'experiència real amb els meus alumnes, adornar-me dels canvis tecnològics que ha patit la societat i veure la diferència amb el sistema que jo vaig aprendre i el que algunes escoles estan aplicant, l'utilització del blink (que m'anirà molt bé quan vagi a fer Erasmus a Itàlia el curs vinent), l'audacity (ja em venen idees per treballar amb els nens), el Gimp (tan per utilització personal com professional), que els meus alumnes facin gravacions i ho podem retocar junts amb el Pinacle Studio, diferències entre les dues Enciclopèdies digitals (Encarta i Wikipedia) ja que farem recerca de temes i els alumnes ho podran utilitzar, fer Jclics per treballar, jugar, poder-ho el•laborar amb les famílies,etc; CMap tools (ja que em vaig quedar amb les ganes el primer quadrimestre d'entregar un mapa conceptual per ordinador) i les Webquest i Caceres del tresor (tan interessants per aplicar de cara el futur).
I finalment el Blog és una de les tasques que estic més contenta d'haver après ja que considero una experiència útil per utilitzar en un futur.
Considero que l'autoaprenentatge que deia el Jordi Simón (que tanta por em feia) finalment l'he aconseguit i em serà útil per continuar el meu aprenentatge de les Noves Tecnologies!

Txell Surdé

P.D: Penjaré els meus resums d'estudi per l'exàmen i els adjuntaré amb els links corresponents.

No hay comentarios: